Stooor Kille!

Idag är Kasper 5 månader gammal! stoora killen!! <3 Älskar den lille klimpen så sjukt mycket!! <3

På måndag ska vi lämna in bmw:n på verkstad! Det är nog första gången vi lämnar in en bil! Inte för att vi inte kan fixa det själva (hål på avknasarsystemet) men tiden och lusten finns faktiskt inte... Så nu lämnar vi in den och får tillbaka den besiktigad och klar! det gillas! Gött å till och med slippa bessa skiten vilket börjar bli gött tröttsamt!

Gubben min ska till värmlandsskogarna mellan den 9:e och 12:e februari och då passar jag och Kasper på att åka till farmor och mysa lite. Jag ska även passa på att åka till en kompis och rida som jag inte gjort på typ ett och ett halvt år! Ska bli supermysigt! Hoppas att dett fortfaranda ligger snö (pudersnö) för det är sååå mysigt att pulsa i!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack snälla! :)

2012-01-26 @ 12:18:01
URL: http://myday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0