Det underbara gula varuhuset!

Shoppat massa fint och bra på Gekås (Ullared) idag!!!

Till Kasper:
En ny fin badbalja i blått
Badankor i form av en anka en krokodil en kräfta och en delfin
Madrass till spjälisen
Nappsnöre
Haklapp
Dyna till stolen
En tandborste (ena sidan borste och på andra lite go yta att tugga på, mest för han ska vänja sig)
Babywatch Philips Event som jag är SKITNÖJD med!!

Till mig:
Ögonskugge primer
Puder
Foundation
Foundation borste
Små roller så jag kan måla spjälen
Hårfärg

Sen köpte pappa massa kravs oxå e endel matvaror! Är i alla fall sjukt nöjd över dagens shopping!! Så kul att shoppa när det är lite folk och både gubben och Kasper är glada! Och idag var det extra kul att vara med när man kunde åka vagnen och sitta upp och pappa alltid ville skoja med en!! I morgon blir det utgång för min del med syster yster och några vänner till henne, så får pappa och Kasper lite kvalitets tid med varandra! Ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0