Sorry!

Tröttheten gör sig påmind!! blir inte att man varken orkar eller hinner blogga så mycket som man vill vissa perioder!!

I fredags fick liten sina första vaccinations sprutor. Dom gjorde jätte ont sa han, har aldrig sett han så ledsen förut stackarn. Men ingen feber i alla fall och bara lite gnällig på eftermiddagen.

Var på julbord i lördags och farmor var barnvakt! Hon kom hit redan på fredagen för jag tänkte att hon skulle bli lugnare om hon fick "öva" lite när vi var hemma och hin kunde fråga oss om det var nåt. Hon tyckte det var superbra att hon kunde göra så för hon blev mycket mer avslappnad, hon hade varit lite nervös för hur det skulle gå, är ju ändå 27 år sedan hon hade bebis!! Det hade i alla fall gått jättebra på lördagen och dom hade busat massa och Kasper hade vart en liten ängel. Sov 00 till 08.30 (då väckte vi han) på fredagsnatten och 00 till 08 på lördagsnatten. Julbordet var bra (jag är inte jätteförtjust i julmat men de var helt ok). Vi spelade biljard efter och hade tänkt att gå ut men alla var så sega varav en gravid med tvillingar så då var det bara jag och sambon kvar som var sugna så då struntade vi i det med och åkte hem vid 23 tiden.

Kasper har varit väldigt mammig och ganska grinig ett par dagar nu och även spytt ett par gånger :( stackarn.

Igår (luciadagen) kom sambon och väckte mig kl 06 för han ville att jag skulle äta frukost med han. Kom ner till vardagsrummet där det var dukat med glögg och lussebullar och tända adventsljus :) myysigt värre.

Inatt åskade det och blixtrade som fasen och blåste, regnade och haglade så man trodde taket skulle lossna. Läskigt tycker jag. Men Kasper sov lika gott för det :)

Imorgon fyller jag 23 år (hua mig. 10 år sen man blev tonåring!)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Giz

He he, det är ju ett par år sen du lämna tonåren också;)

2011-12-14 @ 19:50:54
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0