HJÄLP! Grönt hår!

Eller nää kanske inte. Sambon kom in så skulle vi dricka kaffe och jag diskar ur ett glas lite snabbt så säger sambon:
-"Oj, vänd dig om en gång"
-"Va, vadå?!" (trodde jag hade nått stort djur eller nått i hövvet)
-"Ditt hår är jättegrönt!"

Gaaahhh! Frågade han förra veckan om han tyckte det började se grönt ut eller inte å då va svaret nej då, inte alls (kollade inte på mig självklart) Så nu sitter jag här med grönt hår! (mest i nacken)

Har hört att ketchup kan funka. (!?) Nån som vet?

Har alltså fått det gröna håret pga vattnet här hemma, vi har egen brunn så det innehåller troligen mycket koppar när det spolas ut (antar att det är gamla kopparrör liksom)

hoppas ni andra har en bättre dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0