Frustrerad!

Det är så mycket jag INTE behöver i mitt liv ust nu. Och sååå mycket som jag behöver.

Jag behöver framförallt varma människor runt mig, människor som kan ge mig stöd istället för påtryckningar! Jag är slut i kropp och själ och det är inte mycket i min tillvaro som känns bra. Tur att ag har Kasper samtidigt som jag vill komma bort från babylivet en stund och få vara mig själv. Jag orkar inte springa runt med honom i famnen! Jag behöver avlastning!

Jag är för översocial för att bo som jag gör. jag behöver folk runt mig hela tiden för att må bra. Det kan man inte direkt säga att jag har nu, samtidigt som jag stormtrivs i huset, omgivningen och med grannar. Om bvc bara kan sätta igång med föräldragrupp nån jäkla gång så blir det nog mycket lättare!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejsan :)



Änsålänge är dom bara ovan ytan. Så jag märkte inte av att det blev jobbigt för honom i ögonen . Var "bara" huden som reagera på kloret.

Hon som höll i kursen sa att det inte gjorde nåt om dom råka svälja lite vatten.



Snygga cuppisar du har. Jag har 3 st jag med :)

2012-01-10 @ 18:48:46
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0