Best Friend Forever!?

Var är min BFF?? Tror faktiskt att jag aldrig haft någon så tajt kompis, en som jag kan dela allt med, som lånar sin axel att gråta på, som kan gråta på min, som glädjs åt mina framsteg här i livet och jag åt hennes. Jag saknar en riktig tjejkompis. En kompis som räknar varje minut tills vi träffas igen, som missar en middag för att mysa i soffan med massa glass. En som kan stå där i färgad klänning vid altaret och vara minst lika glad som jag. Kan man lägga ut kontaktannons kanske?! :O jag har nästan alltid känt påfrestning med alla mina vänner. Det är nog bara en som jag var riktigt tajt med, vi sov nog aldrig själva och delade ALLT! Tyvär visade hon sig vara en sån jävla bitch och var jävligt elak när hon hade tillräckligt med info om mig för att knäcka mig. Men jag saknar att ha en bff, var finns hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0