Såååå tråkigt!

Det här har nog varit en av de tråkigaste dagarna någonsin. Kanske för att jag såå hoppats på en bra och rolig dag. Fick bra med sömn men fick ganska snart sonen upp i sängen när pappa inte hade lust längre, Kasper ville inte sova i vagnen ute medans pappa grejjade bilar så då fick jag vakna med missnöjd unge istället. Ganska snart därefter så bestämde sig karln för att åka till jobbet och jobba lite (dels för att han var "tvungen" och dels för han ville fixa några egna grejer). Jag har suttit själv i huset i ödemarken utan möjlighet att kunna ta mig någonstans då vi för tillfället bara har en fungerande bil som sambon då hade till jobbet. Det händer inget ikväll och återigen sitter jag själv i huset, sambon var hemma och åt och gick sen ut i garaget. Nä men jag trivs verkligen och tycker livet är helt underbart! Det suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0