Lillördag!

Vaknade i morse och det var 12 grader... -1,5 ute (kl 05.00) så det vara bara å ta på sig onepicen och ta kasper med sig under täcket. Mysigt! Nu eldas det för fullt i alla fall! Känns att nu är vintern skrämmande nära!

Igår var jag och Kasper och hälsade på M och I första gången vi ses på över tre månader! Helt sjukt och underbart kul att träffas igen! Hoppas vi kan träffas lite oftare framigenom!

Nu ska jag äta en tråkig frukost och dricka mängder av KAFFE! (mängder är kanske för mig bara ett par koppar... kanske tre, stora latteglas ska då tilläggas!)

Funderar lite vad denna dan kan ge mig... Får nog i alla fall bli en promenix i det fina vädret, men hade ju då varit skönt om värken släppte med :/

Bjuder även på en härlig morgonruffsbild!


Kommentarer
Postat av: Giz

snygg friss hörru XD hehe

2011-11-16 @ 22:05:44
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0