Gah! sur man kan bli!

Jag är för svag mot sängens skri!! Den ropar alltid på mig när jag har kommit upp i bra tid så skriker den som faan för att få mig dit igen!! Och allt som oftast kommer jag ju mitt dumma fån. Sov mellan halv 9 och 12 (skulle BARA sova en timma) jaja.... vi fortsätter med tvätten. Ska tvätta nästa påse ärvda kläder till lilleman (har sorterat massa ärvda kläder i storleksordning så att man lätt bara kan ta nästa storlek och tvätta upp och lägga in i hyllan!)

Så ser min dag ut. TVÄTT TVÄTT TVÄTT!!!!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Giz

låter som om det är smått omöjligt att ha barn utan egen tvättmaskin XD katastrof med tvättstuga med andra ord.

2011-11-24 @ 19:47:19
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0