Depp

Jag är inte den som äter dåligt... men idag åt jag tre mackor vid 12 i förmiddags och först vid 22 nu fick jag i mig några beundransvärda falukorvsbitar med snabbmakaroner. Yeeeey! Ibland tär det på en att vara mamma, speciellt när karln inte kan behaga vara hemma.

För övrigt har jag en härlig höstdepp om att vara fruktansvärt missnöjd med min kropp, illamående över den till och med. Det värsta är att ingen träning kan få bort lös hud och bristningar. Nu spelar det ingen roll vad jag gör med min kropp... den är ändå förstörd! kommer aldrig någonsin mer känna att jag är snygg och kunna titta mig själv i spegeln och säga att jävlar i mig där står en kropp som heter duga! Har alltid annars varit ganska så nöjd med mig själv. Men vet att jag aldrig någonsin kommer få känna så igen. Det är det värsta när man får barn. Att man offrar hela sin kropp. Tur att man får något tillbaka på det!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Giz

Bristningar bleknar som tur är och blir lite bättre med åren. Jag har ju en del sånna, men det är då fan inte för att jag fött barn, jag har bara vart odrägligt tjock XD ha ha. Sen kan man träna och bli fastare, men det tar tid.. tid man inte har eller orkar ha. Det finns faktiskt vissa delar på min kropp som blivit smalare och fastare med träning, sen när man inte tränar så märker man successivt att det blir degigare. ha ha.

2011-11-26 @ 00:10:06
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0