BUUURRRRRRRRR!!!!

Fyyy fan va kallt det är!!! fryser som bara den! 13 grader här nu! har bäddat ner lilleman med varma kläder och täcke så han fryser inte! har ont i nacke och huvud så jag vet inte vart jag ska ta vägen, mest därför jag inte har gått ut och hämtat ved för det är TUNGT! Och min kära sambo hämtade ingen ved igår när han kom hem heller så här får jag sitta och frysa.....

Är lite bitter idag för ha sovit dåligt. Kasper ville ha mat halv 4 redan så jag var inte så matcho då. Sen la vi oss igen och så skulle han ha mat igen kl 6 (!?) vad hände där lixom? Sen läckte självklart blöjan... i min säng... (bara kiss men ändå) fixa det och sen försöka sova en stund igen.... skitdag idag!

Kommentarer
Postat av: Giz

sv: Jag var en trogen användare av jumössan:/ så den blev jätte skabbig och sen gick den sönder:(

2011-11-17 @ 19:53:17
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0