Blev inte riktigt som jag tänkt!

Men det är ju så det blir med småbarn! Innan jag kunde laga mat blev det dusch för lilleman på grund av en liten bajs incident! Och mat skulle han tydligen inte ha sen efter duschen, eller innan maten, men just när jag och sambon sätter oss och börjar äta vaknar han och en stund senare är det akut! "MAAAAT! ge mig mat!" ja att ge mamma och pappa en stund att äta är väl taskigt! :) tur han är så charmig! nu blir det myyyys och att ta avtryck i lera på Kasper's hand medans han sover!!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tack för dina fina ord om våra skatter, de sibiriska katterna. Ja det är verkligen en förmån att få vara med om dels en dräktighet men framför allt förlossningen. Lika spännande och fascinerande varje gång. ;) Nu väntar vi alla på att kull nr 5 ska komma..... :)

2011-11-16 @ 21:38:19
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Giz

He he, klart han vill äta mat med familjen;)

2011-11-16 @ 22:03:37
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0