snart ger jag upp!

Jag blev aldrig nått bra på det här med att blogga!! haha... sitter vid datorn i alla fall ett par timmar om dagen och har den igång jämt men verkar ändå aldrig suga riktigt i blogg nerverna... det går tydligen väldigt upp och ner det där för i början var jag ju ganska bra på det!!

Julklapparna börjar bli klara, har inte köpt en enda julklapp i år utan vi har gjort våra julklappar. Kanske kan tycka lite fattigt men så mycket tid som vi lagt ner på det så hade jag i alla fall blivit glad av att få dem. Lägger ut bild efter jul om det händelsevis skulle vara någon från familjen som läser.

Mina presenter när jag fyllde år.

superhärliga raggsockar från svärmor! (kom med posten samt en jättesöt pyjamas till Kasper, disktrasor till sambon (Leif brukar ha väldigt ont av ofräscha disktrasor och har gnällt på sin mamma om att hon ibland kört dom i diskmaskinen när dom var mindre, och senast hon var nere hos oss så råkade våran trasa inte vara så fräsch, ren tillfällighet, så hon skickade nya disktrasor som en pik. haha) och en sytråd med.

Cupcake skålar med lock i porslin och "torrschampoo" från syster yster.
Madonna parfym och duschgel från bror med flickvän (antar att jag luktar dåligt!? o.O)

Stor bild på mina fina! Älskar cupcakes trots att dom är på utgång från modet. Tycker cupcakes har med rockabillyn att göra inte med inredning och annat tjaffs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilka fina cupcakes:)

2011-12-22 @ 13:49:30
Postat av: Therese

sv.

Tack så mkt! :)



åh jag älskar med cupcakes! :) jättefina!

2012-01-26 @ 15:44:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0